هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مشهد مشهد

هتل 4 ستاره مشهدهتلی  واقع در حاشیه میدان بیت المقدس مشهدمی باشد. فاصله 150 متری این هتل از ورودی حرم امام رضا باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد قرار بگیرد. فاصله این هتل تا حرم پیاده کمتر از 4 دقیقه میباشد و نیازی به استفاده از ماشین نیست.

-مشهد-مشهد6.jpg

امکانات هتل مشهد مشهد :

اتاق های هتل 4 ستاره مشهد همگی دارای تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. از دیگر امکانات هتل میتوان به دارا بودن لابی، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، سالن کنفرانس و رستوران با ظرفیت 250 نفر اشاره کرد. اینترنت رایگان در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

-مشهد-مشهد4.jpg


هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در خيابان امام رضا با فاصله اي در حدود 5 دقيقه پياده روی تا حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه از با هتل قرار گرفته است.کارکنان مجرب هتل حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش زائرین تور مشهد و فراهم آوردن فضایی پاکیزه بکار می گیرند.

-هلیا-مشهد1.jpg

امکانات هتل هلیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش و... میباشد. مراسم ها و جلسه های مهم خود را می توانید در سالن مهمانی و سالن سمینار هتل برگذار نمایید. در صورت تمایل می توانید از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-هلیا-5.jpg

-هلیا-مشهد3.jpg

-هلیا-مشهد2.jpg


هتل آسیا مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

5هتل_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استغاده نمایید.اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، ماهواره، سرویس حرم و... از دیگر امکانات هتل هلیا است و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آسیا1.jpg

-آسیا3.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور مشهد نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های 4 ستاره مشهد ,مجلل ترین هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: